V69
Tok Penghulu tentulah Abg Azhar so segala hal boleh lah rujuk kepada beliau.... TERUSSSSSS
CallSign
Check : By:
MCMC (Malaysia) Apparatus Assignments
9m4rpk
Status: ONLINE [STREAM]
Listener: 1 / 32 (1 Unique)

salam contact kenal......

View previous topic View next topic Go down

salam contact kenal......

Post  SC3-HAS on Fri Jun 04, 2010 12:11 pm

assalamualaikum...salam kontek kenal salam kontek perdana dari saya pemegang callsign 9W2UHF handle operator ASHMUDI(SC3-HAS)...heheheh sajer jek nak buat gempak sket..wkakakakakka...tima kasih rerakan....

SC3-HAS

Posts : 6
Reputation : 0
Join date : 2010-01-05

Back to top Go down

menagkenal pun....

Post  9w2bdt on Tue Jun 08, 2010 1:45 am

dah ada callsing boleh lah masuk v69 bila ade masa....


qrt 73.....


jocolor jocolor jocolor

9w2bdt

Posts : 54
Reputation : 1
Join date : 2010-02-28
Age : 37
Location : aprt sri tioman 2, taman melati, kl

http://neo4906@yahoo.com

Back to top Go down

salam kontek kenal dan perdana

Post  9w2toq on Mon Jun 21, 2010 7:02 pm

salam utk bang has. handle kat cni john rambuu aka tarzan malaya aka tayar pancit...huhuhu.....73

9w2toq

Posts : 84
Reputation : 3
Join date : 2009-09-01
Age : 44
Location : HULU SELANGOR

http://www.simplexv69.forumotion.com

Back to top Go down

alamak......

Post  9w2bdt on Tue Jun 29, 2010 10:47 pm

bang tarzan macam maner boleh terlepas kat bandar ni....
hutan dah tak boleh nak duduk ke?.... hehehehehehehehe.......
kalau abang aka tarzan kita aka badut malaysia.....

qrt 73 jocolor jocolor jocolor

9w2bdt

Posts : 54
Reputation : 1
Join date : 2010-02-28
Age : 37
Location : aprt sri tioman 2, taman melati, kl

http://neo4906@yahoo.com

Back to top Go down

Re: salam contact kenal......

Post  Sponsored content Today at 2:49 am


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum