V69
Tok Penghulu tentulah Abg Azhar so segala hal boleh lah rujuk kepada beliau.... TERUSSSSSS
CallSign
Check : By:
MCMC (Malaysia) Apparatus Assignments
9m4rpk
Status: ONLINE [STREAM]
Listener: 1 / 32 (1 Unique)

Sticker Lokalan Kita

View previous topic View next topic Go down

Sticker Lokalan Kita

Post  9w2tki on Fri Oct 23, 2009 10:06 pm

Salam untuk semua, disini ada contoh yg terpilih utk sticker lokalan v69. So jika ada sebarang cadangan atau tambahan sila berhubung terus dengan pihak pentadbir.

Segala cadangan dan tambahan akan di tutup pada 15hb Nov 2009. Jika tiada tambahan susulan sticker ini akan terus di cetak utk di edarkan. Sekian harap maklum.
avatar
9w2tki
Admin

Posts : 77
Reputation : 0
Join date : 2009-08-20
Age : 56
Location : Setapak Indah

http://9w2tki.blogspot.com

Back to top Go down

ok jer

Post  9w2Epi on Fri Oct 23, 2009 11:57 pm

pergghhhh.......tok ki.....gambor tengkorok ni jeker....gambor lain xder ker...ni pon da nampok garang jer... lol!
avatar
9w2Epi

Posts : 94
Reputation : 0
Join date : 2009-09-30
Age : 34
Location : cheras jaya, selangor

Back to top Go down

stiker cun

Post  Pr-aar on Mon Oct 26, 2009 11:26 am

tki...oklah stiker yg baru ni dari stiker tengkorak tu...garang sgt mcm mafia. hehehe...tp kalau nak garang lagi lukis gambar misai zbm aje...hehehe. Twisted Evil
avatar
Pr-aar

Posts : 29
Reputation : 0
Join date : 2009-09-05
Age : 40
Location : Balai Polis Gombak Bt 6

Back to top Go down

apa da....

Post  9w2Epi on Mon Oct 26, 2009 8:09 pm

emmm...tok ki..yg ni ok jg ada la ala ala radio amatur.....yg tengkorok tu ok tp tu la...nnt takut org ckp lokalan sarang ni sume hantu.... lol! Twisted Evil Evil or Very Mad
avatar
9w2Epi

Posts : 94
Reputation : 0
Join date : 2009-09-30
Age : 34
Location : cheras jaya, selangor

Back to top Go down

tuk kete...

Post  9w2Epi on Fri Oct 30, 2009 12:57 pm

wah...sticker tulis sarang yg besar ni leh letak kat cermin kete la....ok gak ni...
avatar
9w2Epi

Posts : 94
Reputation : 0
Join date : 2009-09-30
Age : 34
Location : cheras jaya, selangor

Back to top Go down

salam..

Post  Pr-aar on Sat Oct 31, 2009 12:03 pm

Fuh..dah x tau nak pilih yg mana lak.....semua ok cun. tp pic tengkorak tu jgnlah...mcm mafia. stiker tengkorak tu hanya 9w2kif aje yg layak pakai kat motor dia..ehhehehee Smile
avatar
Pr-aar

Posts : 29
Reputation : 0
Join date : 2009-09-05
Age : 40
Location : Balai Polis Gombak Bt 6

Back to top Go down

Re: Sticker Lokalan Kita

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum