V69
Tok Penghulu tentulah Abg Azhar so segala hal boleh lah rujuk kepada beliau.... TERUSSSSSS
CallSign
Check : By:
MCMC (Malaysia) Apparatus Assignments
9m4rpk
Status: ONLINE [STREAM]
Listener: 1 / 32 (1 Unique)

Berita terkini

View previous topic View next topic Go down

Berita terkini

Post  9w2wbw on Sat Nov 28, 2009 11:44 pm

Baru2 ni 9w2jcb (bad)menjemput rakan2 ham kerumahnya di karak, Agak ramai juga rakan2 yg hadir ke rumahnya. Saya dan konvoi bertolak ke rumah 9w2jcb lebih kurang jam 6 ptg dari tol gombak, lebih kurang 13 kereta berkonvoi. Saya sebagai wakil dari v69 pun terharu dgn sambutan rakan. Kalau nak tgk gambarnya ada kat ruangan gallery, tu pun saya ambil gambar dgn h.phone je, kalau tak cantik gambar tu jgn marah yea.
avatar
9w2wbw

Posts : 9
Reputation : 0
Join date : 2009-08-22
Location : Bandar sri damansara

Back to top Go down

Terima Kasih atas perihatinan anda cikgu shahril

Post  9w2tki on Tue Feb 02, 2010 12:06 pm

ok la tu kita brasa happy gak anda jadi wakil lokalan tahniah
avatar
9w2tki
Admin

Posts : 77
Reputation : 0
Join date : 2009-08-20
Age : 56
Location : Setapak Indah

http://9w2tki.blogspot.com

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum