V69
Tok Penghulu tentulah Abg Azhar so segala hal boleh lah rujuk kepada beliau.... TERUSSSSSS
CallSign
Check : By:
MCMC (Malaysia) Apparatus Assignments
9m4rpk
Status: ONLINE [STREAM]
Listener: 1 / 32 (1 Unique)

gathering v69

View previous topic View next topic Go down

gathering v69

Post  9w2toq on Sat Jan 02, 2010 3:48 pm

Salam..dah lama kita xbuat barbeque. Apa kata kita donate ramai2 buat panggang2 ayam, daging, ikan dan seafood. sambil2 tu bleh kita buat gathering V69. Bleh jgak mengeratkan sillatulrahim sesama kita.

Kalau berminat bleh ler respon kat web nih. Tlg sebarkan pda rakan2 yg lain.....
avatar
9w2toq

Posts : 84
Reputation : 3
Join date : 2009-09-01
Age : 44
Location : HULU SELANGOR

http://www.simplexv69.forumotion.com

Back to top Go down

best...

Post  9w2Epi on Sat Jan 02, 2010 4:26 pm

emm...tok leh..ok jg idea tu ....beras bkn bernas tau idea tu.... Very Happy
apa kata bt kat iar terjun ker terjun air ker...best jg...huhuhuu sesapa sudi cepat la..ni kira aktiviti v69.... alien
avatar
9w2Epi

Posts : 94
Reputation : 0
Join date : 2009-09-30
Age : 34
Location : cheras jaya, selangor

Back to top Go down

Re: gathering v69

Post  n_huda8981 on Mon Jan 18, 2010 1:48 pm

boleh je...yang konpem memang nak join....buat muka xmalu dok nak itut.... santa

n_huda8981

Posts : 3
Reputation : 0
Join date : 2010-01-18
Age : 35
Location : Puchong

http://musimmusimbunga.blogspot.com

Back to top Go down

susah gak sekarang ni sebab ada kera sumbang

Post  9w2tki on Sat Jan 23, 2010 4:24 am

betul juga tapi tak apa kalau kerab tu dah tak sumbang lagi hahahhhaa....
avatar
9w2tki
Admin

Posts : 77
Reputation : 0
Join date : 2009-08-20
Age : 56
Location : Setapak Indah

http://9w2tki.blogspot.com

Back to top Go down

????? saper

Post  9w2Epi on Sat Jan 23, 2010 5:26 pm

emm...byk jg kt dgr tok ki pasal kera sumbang tu...tu pasal kt tgk kuramg rakan kat sarang...so nak bt caner? xkan sebab sorg kera sumbang tu kt pon kene tggl ni tok ki..waaaawaaawaawaawawawawa Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
avatar
9w2Epi

Posts : 94
Reputation : 0
Join date : 2009-09-30
Age : 34
Location : cheras jaya, selangor

Back to top Go down

jom heboh heboh

Post  9w2toq on Sat Jan 23, 2010 9:21 pm

salam sumer. moh ler kiter jalankan aktiviti utk lokalan v69 ni. meh ler tok ki serta rakan2 yg berminat, kita buat sebarang aktiviti yg bermoral.....ehh....betul ker apa yg aku ckap nih???

jom ler kita pakat ramai2 kongsi buat mandi manda kat air terjun kat mana2. dah lama sungguh kita xbergumbira.......huhuhu.. aku dah ckap mcm zaman p.ramlee...

meh ler weeiiii......piknik smbil bakar2...........makanan...!!!!!

ADA BRANI KAA...????????
avatar
9w2toq

Posts : 84
Reputation : 3
Join date : 2009-09-01
Age : 44
Location : HULU SELANGOR

http://www.simplexv69.forumotion.com

Back to top Go down

kt gi lentang la.....

Post  9w2Epi on Sat Jan 23, 2010 9:35 pm

aduh tok leh.....tidak apa2 cakap mcm p ramlie.....apa apa pon kt mesti bergumbira....huhuhuhuhuhhu geek geek geek geek
avatar
9w2Epi

Posts : 94
Reputation : 0
Join date : 2009-09-30
Age : 34
Location : cheras jaya, selangor

Back to top Go down

gumbiraaaaaa.....

Post  9w2toq on Sat Jan 23, 2010 9:41 pm

mari kawan2 kita bergumbira sambil berdansa lagu keroncong utk ana........smbil shuffle.......????? jiwa kachau per aku nihh.............SHUFFLE???
avatar
9w2toq

Posts : 84
Reputation : 3
Join date : 2009-09-01
Age : 44
Location : HULU SELANGOR

http://www.simplexv69.forumotion.com

Back to top Go down

Re: gathering v69

Post  9w2Epi on Fri Feb 05, 2010 6:34 pm

salam semua......dah lama kt xbt perjumpaan...rasa rindu jer...sibuk dgn keje skg ni so xde masa nak jumpa kawan2.....apa kata raya cina ni kt bt la perkelahan ker apa ker...jnj kt dpt mengeratkan lg persahabatan kt....huhuhuhuh Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
avatar
9w2Epi

Posts : 94
Reputation : 0
Join date : 2009-09-30
Age : 34
Location : cheras jaya, selangor

Back to top Go down

Re: gathering v69

Post  aljazirra on Fri Feb 05, 2010 10:02 pm

perkelahan bagus tuh, dapat melapangkan minda
avatar
aljazirra

Posts : 6
Reputation : 0
Join date : 2010-01-23
Location : ampang

http://tinyurl.com/ygqhgfj

Back to top Go down

Re: gathering v69

Post  9w2Epi on Sat Feb 06, 2010 3:09 pm

kalo ramai setuju kt kumpul sumer rakan la...kt bt time yg sesuai....hihihihi
avatar
9w2Epi

Posts : 94
Reputation : 0
Join date : 2009-09-30
Age : 34
Location : cheras jaya, selangor

Back to top Go down

Re: gathering v69

Post  PR SDR on Mon Feb 08, 2010 8:44 pm

salam
ayahnda nk buat dimana dn bila.. cheers
avatar
PR SDR

Posts : 6
Reputation : 1
Join date : 2010-02-03
Age : 44
Location : Taipan Senawang Seremban

Back to top Go down

Re: gathering v69

Post  9w2Epi on Tue Feb 09, 2010 6:33 pm

adoiii...saper ayahnda tu....hihihi..ni kene bincang ni....cuti membawa diri...hihihih lol!
avatar
9w2Epi

Posts : 94
Reputation : 0
Join date : 2009-09-30
Age : 34
Location : cheras jaya, selangor

Back to top Go down

raya cina

Post  9w2toq on Wed Feb 10, 2010 4:07 am

salam. epi, raya cina aku xdpt arr...kna gi family gathering kat PD. ari senin bru balik KL. bwat ari lain arr.....aku dah carik cicak dgn mengkarung utk barbeque......huhuhu...cicah dgn budu.....
avatar
9w2toq

Posts : 84
Reputation : 3
Join date : 2009-09-01
Age : 44
Location : HULU SELANGOR

http://www.simplexv69.forumotion.com

Back to top Go down

Re: gathering v69

Post  9w2Epi on Wed Feb 10, 2010 8:56 pm

adessss...... affraid cicak.....tok leh la mkn sorg...hihihihihi Very Happy Very Happy
emm..kt ingat nak gi ajak kwn2 gi tmpt air terjun ker terjun air ke.....
tp nak pendapat dr rakan2 la..kat mn yg cantik dan sesuai....kt ajak semua lokalan la...kormesil pon kt ajak..ajak jer la..pulus bw sendiri..hahahahah lol!
avatar
9w2Epi

Posts : 94
Reputation : 0
Join date : 2009-09-30
Age : 34
Location : cheras jaya, selangor

Back to top Go down

POTLUCK

Post  9w2toq on Thu Feb 11, 2010 1:57 pm

SALAM....OK GAK TU. KITA BUAT POT LUCK.....YG HADIR KNA BWK MAKANAN SENDIRI. LPAS TU KITA KONGSI RAMAI2....AMACAM????
avatar
9w2toq

Posts : 84
Reputation : 3
Join date : 2009-09-01
Age : 44
Location : HULU SELANGOR

http://www.simplexv69.forumotion.com

Back to top Go down

Re: gathering v69

Post  9w2Epi on Thu Feb 11, 2010 6:11 pm

emmm...mcm ok jer...tp kt x ok la tok leh...xde saper nak msk...kalo kt msk mau muntah larah rakan yg mkn nnt..huhuhuhuhukt leh tumpang mkn jer la...xpon kt bw air jer la...hihihih lol!
avatar
9w2Epi

Posts : 94
Reputation : 0
Join date : 2009-09-30
Age : 34
Location : cheras jaya, selangor

Back to top Go down

POTLUCK

Post  9w2toq on Fri Feb 12, 2010 3:39 pm

KITA BUAT POTLUCK. BWK MAKANAN MASING2 KE TEMPAT BERKELAH. LPAS MANDI KITA MKN2 SAMA2.....AMACAM....ADA BRANI KAA.....???? AJAK LER RAMAI2.....DTG AWAL PAGI...PTG BRU KITA BALIK....... bounce kakak2 dan abg2 mari la beramai2 memeriahkan majlis mandi-manda.......
avatar
9w2toq

Posts : 84
Reputation : 3
Join date : 2009-09-01
Age : 44
Location : HULU SELANGOR

http://www.simplexv69.forumotion.com

Back to top Go down

eyeball 69

Post  9w2toq on Sun Feb 28, 2010 1:08 pm

Salam...mlm tdi ada eyeball dgn rakan2. byk proposal utk buat mcm2 aktiviti. aku rasa seronok sgt bila rakan2 bertemu dan bincang mcm dulu. dah ada perkembangan positif utk kemajuan V69. Thanks pda rakan2 yg terlibat secara langsung atau tidak. Bangga.....
avatar
9w2toq

Posts : 84
Reputation : 3
Join date : 2009-09-01
Age : 44
Location : HULU SELANGOR

http://www.simplexv69.forumotion.com

Back to top Go down

nak join ke?....

Post  9w2bdt on Fri Mar 05, 2010 1:50 am

ok tok leh kata nak buat gatering masak bbq.... boleh lokalan akan buat event pertandingan paintball kat tempat lan di alang sendayu batu 12... kat sana bukan saja mandi macam2 aktiviti akan dijalankan... anda dijemput... tapi terhat pada 30 ahli keluarga yang terdulu sahaja... jika ade sambutan kita akan buat dilain waktu... jadi jika setuju kita akan bagi borang peyertaan kepada anda.... cuma sekarang ni tengah tunggu istama siapkan borang penyertaan sahaja... lepastu boleh lah diagihkan kepada yang berminat..... jadi bila maklumat disalurkan dalam jalur pradas dan scs bila borang siap... itu saja qrt 73.....
avatar
9w2bdt

Posts : 54
Reputation : 1
Join date : 2010-02-28
Age : 37
Location : aprt sri tioman 2, taman melati, kl

http://neo4906@yahoo.com

Back to top Go down

konvoi ke lokalan rakan negeri lain

Post  9w2Epi on Sat Mar 06, 2010 5:35 pm

salam semua....kt skrg ni nak menghidupkan aktiviti lokalan...apa kata kt bt konvoi ker lokalan rakan kt yg jauh, mcm kat utara ker selatan ker...timur ker... so mana yg setuju leh la bt nnt...hihihii
avatar
9w2Epi

Posts : 94
Reputation : 0
Join date : 2009-09-30
Age : 34
Location : cheras jaya, selangor

Back to top Go down

Re: gathering v69

Post  9w2bdt on Sat Mar 06, 2010 10:14 pm

apa yang susah meh datang alang sendayu batu 12 gombak....
macam2 aktiviti kita buat kat sana....
jadi jika sudi marilah kita bersama2 k....


bawak je sesiape saja tak kisah janji kita happy..... cheers cheers cheers


73.... jocolor jocolor jocolor
avatar
9w2bdt

Posts : 54
Reputation : 1
Join date : 2010-02-28
Age : 37
Location : aprt sri tioman 2, taman melati, kl

http://neo4906@yahoo.com

Back to top Go down

pakai akaun epi

Post  9w2bdt on Sat May 08, 2010 1:58 am

epi aku leh bawak pulus sendiri tapi nak pakai akaun ko leh keee......
aku nak no akaun ko nak anbik duit leh ker....
heheheheh.....


jocolor qrt.... 73
avatar
9w2bdt

Posts : 54
Reputation : 1
Join date : 2010-02-28
Age : 37
Location : aprt sri tioman 2, taman melati, kl

http://neo4906@yahoo.com

Back to top Go down

LAZAT TUUUU....

Post  9w2zxc on Mon Jul 26, 2010 1:38 am

Eden follow jeeee........besttt tuuuu...........!!!!! Very Happy cheers

9w2zxc

Posts : 24
Reputation : 0
Join date : 2009-10-31
Age : 37
Location : Taman Koperasi Polis Fasa 2,Batu Caves.

Back to top Go down

aku ade cadangan

Post  9w2bdt on Tue Jul 27, 2010 10:52 pm

apa kata kita g kat port abg lan ok gak.....
saya air yer cantik...
boleh mandi manda....
penginapan high class punyer......
mcm2 aktiviti boleh buat jhonnnnnnnnn............


73..........

jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor jocolor
avatar
9w2bdt

Posts : 54
Reputation : 1
Join date : 2010-02-28
Age : 37
Location : aprt sri tioman 2, taman melati, kl

http://neo4906@yahoo.com

Back to top Go down

Re: gathering v69

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum