V69
Tok Penghulu tentulah Abg Azhar so segala hal boleh lah rujuk kepada beliau.... TERUSSSSSS
CallSign
Check : By:
MCMC (Malaysia) Apparatus Assignments
9m4rpk
Status: ONLINE [STREAM]
Listener: 1 / 32 (1 Unique)

topik hangat

View previous topic View next topic Go down

topik hangat

Post  aljazirra on Sat Jan 23, 2010 9:25 pm

masuk dah tak reti nak keluar? apa topik hangat

aljazirra

Posts : 6
Reputation : 0
Join date : 2010-01-23
Location : ampang

http://tinyurl.com/ygqhgfj

Back to top Go down

apa-apa topik hangat

Post  9w2toq on Sat Jan 23, 2010 9:32 pm

salam bro. apa2 topik hangat yg anda rasa nak bincang atau salurkan pendapat anda. luahan rasa atau perasaan tapi tanpa hilang rasa hormat pda rakan2 yg ada......

salam kontek perdana dan salam kontek kenal dri sya. handle salleh. welcome!!! Very Happy

p/s : klik kat forum lpas tu roll ke bawah cari ruang utk chat. klik log on. kita chat kat sana.

9w2toq

Posts : 84
Reputation : 3
Join date : 2009-09-01
Age : 44
Location : HULU SELANGOR

http://www.simplexv69.forumotion.com

Back to top Go down

Re: topik hangat

Post  9w2Epi on Fri Feb 05, 2010 6:30 pm

ala tok leh...time kt online mn penah tok leh online...letih tgu jer ni....bila time nak chat...huhuhuh geek geek geek

9w2Epi

Posts : 94
Reputation : 0
Join date : 2009-09-30
Age : 34
Location : cheras jaya, selangor

Back to top Go down

Re: topik hangat

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum