V69
Tok Penghulu tentulah Abg Azhar so segala hal boleh lah rujuk kepada beliau.... TERUSSSSSS
CallSign
Check : By:
MCMC (Malaysia) Apparatus Assignments
9m4rpk
Status: ONLINE [STREAM]
Listener: 1 / 32 (1 Unique)

SALAM KONTAK PERDANA FROM 9W2LSU

View previous topic View next topic Go down

SALAM KONTAK PERDANA FROM 9W2LSU

Post  9w2lsu on Tue Sep 28, 2010 5:25 pm

salam kontek perdana & kontek kenal....handle amirul 9w2lsu...base station tmn keramat AU2

9w2lsu

Posts : 2
Reputation : 0
Join date : 2010-09-28

Back to top Go down

selamat datang

Post  9w2bdt on Fri Oct 08, 2010 11:28 pm

kita mengucapkan selamat datang kepada 9w2lsu dengan penyertaan anda di dalam v69 ni boleh meramaikan majlis di simplex 69, masuk2 lah frikuansi v69 ramai yang moniter.... termasuk kita.... ok kita kenal kan diri kita... handel bagi callsing 9w2bdt adalah mohd fuadd... base takde lagi hanyer ade portobel station kar taman melati.... keje biasa je... baru nak melansungkan perkawinan pada 23.10.2010 ni.... itu saja yg dpt diperkatakan.... salam kenal salam 1 malaysia.... qrt..... 73...... jocolor jocolor jocolor jocolor bdt out...
avatar
9w2bdt

Posts : 54
Reputation : 1
Join date : 2010-02-28
Age : 38
Location : aprt sri tioman 2, taman melati, kl

http://neo4906@yahoo.com

Back to top Go down

Re: SALAM KONTAK PERDANA FROM 9W2LSU

Post  9W2ZBV on Sat Oct 09, 2010 2:46 am

9w2lsu wrote:salam kontek perdana & kontek kenal....handle amirul 9w2lsu...base station tmn keramat AU2

Tkasih ni 9w2lsu@amirul...semoga kita blh berkeudara mahupun berjumpa didaratan...tksih diatas perkenalanya..73..
avatar
9W2ZBV

Posts : 5
Reputation : 0
Join date : 2010-09-29
Age : 49
Location : Bukit Serdang, Seri Kembangan

Back to top Go down

Re: SALAM KONTAK PERDANA FROM 9W2LSU

Post  9W2ZBV on Sat Oct 09, 2010 2:48 am

9w2bdt wrote:kita mengucapkan selamat datang kepada 9w2lsu dengan penyertaan anda di dalam v69 ni boleh meramaikan majlis di simplex 69, masuk2 lah frikuansi v69 ramai yang moniter.... termasuk kita.... ok kita kenal kan diri kita... handel bagi callsing 9w2bdt adalah mohd fuadd... base takde lagi hanyer ade portobel station kar taman melati.... keje biasa je... baru nak melansungkan perkawinan pada 23.10.2010 ni.... itu saja yg dpt diperkatakan.... salam kenal salam 1 malaysia.... qrt..... 73...... jocolor jocolor jocolor jocolor bdt out...

Tksih pada anda...dn mengambil peluang mengucapkan sekalung tahniah pd anda..kerana x lama lg akan bergelar suami..semoga dipanjangkan umur dn berbahagia hingga keanak cucu...
avatar
9W2ZBV

Posts : 5
Reputation : 0
Join date : 2010-09-29
Age : 49
Location : Bukit Serdang, Seri Kembangan

Back to top Go down

Re: SALAM KONTAK PERDANA FROM 9W2LSU

Post  9w2lsu on Sat Oct 09, 2010 2:59 pm

9w2bdt wrote:kita mengucapkan selamat datang kepada 9w2lsu dengan penyertaan anda di dalam v69 ni boleh meramaikan majlis di simplex 69, masuk2 lah frikuansi v69 ramai yang moniter.... termasuk kita.... ok kita kenal kan diri kita... handel bagi callsing 9w2bdt adalah mohd fuadd... base takde lagi hanyer ade portobel station kar taman melati.... keje biasa je... baru nak melansungkan perkawinan pada 23.10.2010 ni.... itu saja yg dpt diperkatakan.... salam kenal salam 1 malaysia.... qrt..... 73...... jocolor jocolor jocolor jocolor bdt out...

9W2ZBV wrote:

Tkasih ni 9w2lsu@amirul...semoga kita blh berkeudara mahupun berjumpa didaratan...tksih diatas perkenalanya..73..

terima kasih rakan...kita pun baru tak sampai sebulan dpat callsign...insyaallah kalau ade kesempatan boleh kita berjumpa di udara mahupun di daratan...kpd BDT@fuad tahniah kpd anda...semoga berkekalan hingga ke anak cucu...73 Very Happy

9w2lsu

Posts : 2
Reputation : 0
Join date : 2010-09-28

Back to top Go down

tq

Post  9w2bdt on Tue Oct 12, 2010 1:32 pm

terima kasih kepada rakan2 kerana mengucapkan dan memndoakan agar kita bahagia sampai keanak cucu... jadi kita menjemput semua sekali hadir ke majlis persandingan kita pada 23/10/2010 ni pada hari sabtu jam 1ptg hingga jam 4 ptg.... semoga anada semua dapat hadir ke majlis kita.... qrt 73..... jocolor jocolor jocolor
avatar
9w2bdt

Posts : 54
Reputation : 1
Join date : 2010-02-28
Age : 38
Location : aprt sri tioman 2, taman melati, kl

http://neo4906@yahoo.com

Back to top Go down

Re: SALAM KONTAK PERDANA FROM 9W2LSU

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum