V69
Tok Penghulu tentulah Abg Azhar so segala hal boleh lah rujuk kepada beliau.... TERUSSSSSS
CallSign
Check : By:
MCMC (Malaysia) Apparatus Assignments
9m4rpk
Status: ONLINE [STREAM]
Listener: 1 / 32 (1 Unique)

a'kum warga v69 dan rakan2 HAM...

View previous topic View next topic Go down

a'kum warga v69 dan rakan2 HAM...

Post  Pr-aar on Sat Nov 28, 2009 3:09 pm

A'kum semua rakan2....mana pergi semua rakan2 v69 ni? marilah kita ceria2kan laman ni dan jalurnya sekali..hehehe.
Kepada rakan2 yang ambil RAE bulan 12 ni, hope semuanya lulus...Aminnn. Kalau dah ada sayap nanti leh la terbang tinggi ek...tak mcm aku ni tak leh terbang...heheehe. Pada AJK-AJK V69 hope kita leh teruskan apa yang di cita-citakan...aku ni tak reti sgt nak wat keje tp takat tolong2 tu leh la.... Mana-mana rakan yang ada no hp line maxis aku dah di tamatkan perkhidmatan...so gunalah no hp ni 018-2166 573..

73...carioooo...bye Smile
avatar
Pr-aar

Posts : 29
Reputation : 0
Join date : 2009-09-05
Age : 40
Location : Balai Polis Gombak Bt 6

Back to top Go down

Fahami soalan baru jawab

Post  9w2tki on Fri Dec 04, 2009 11:54 pm

tip utk anda fahami solan dan jawaban baru jawab, sebab ianya mengelirukan anda. SELAMAT BERJAYA
avatar
9w2tki
Admin

Posts : 77
Reputation : 0
Join date : 2009-08-20
Age : 56
Location : Setapak Indah

http://9w2tki.blogspot.com

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum